מה עדיף לקנות או לשכור שולחנות לאירוע

אתם מתכננים היום אירוע חשוב? רוצים להזמין את האנשים האהובים עליכם, את החברים ואת קרובי המשפחה ולשמוח עם כולם? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים להשאיר את הפקת האירוע לרגע האחרון. האמת היא, שאירועים

 

הכינו תחילה את רשימת הציוד

עוד לפני שננסה להבין האם עדיף לשכור או לקנות שולחנות לאירוע, חשוב לדעת מה באמת נחוץ לכם. אתם הרי צריכים לא רק את השולחנות עצמם, כי מה עם הכיסאות? עם התאורה? עם הבר שעליו יונחו המשקאות האלכוהוליים? או כל אביזר אחר שיתאים לאירוע שלכם? בדרך כלל כשעושים אירועים באולמות, בעל האולם עצמו דואג לכל הפרטים ולכל הרהיטים האלה. לעומת זאת, כשעושים אירועים בחוץ, מי שמפיק את האירוע צריך לחשוב על כל הציוד. לכן אנחנו ממליצים לכם להכין תחילה את רשימת הציוד, שכן זו הדרך הכי טובה להבין מה דרוש לכם ולהבטיח שלא תשכחו שום דבר.

 

היתרונות של השכרת שולחנות לאירועים

אם מה שמטריד אתכם זו בעיקר השאלה מאיפה תביאו שולחנות לאירוע ואיך תגיעו למצב שבו לא חסרים לכם שולחנות, אפשר להבין ללבכם. זה נושא שמטריד גם את מי שעושה אירוע בביתו הפרטי וגם את מי שבוחר לעשות אירוע כזה או אחר בטבע. לכן כדאי שתדעו: השכרת שולחנות לאירועים זו בחירה נהדרת עם אינספור יתרונות. ראשית, אם נשווה את האופציה הזאת לאפשרות של קניית שולחנות לאירוע, אנחנו נראה שבמקרה של ההשכרה אתם תשלמו הרבה פחות. ממש כפי שהשכרת רכב תעלה לכם פחות מאשר קניית רכב חדש, כך קורה גם לגבי השולחנות לאירוע. בנוסף לכך, אם נניח שכן תרצו לקנות את השולחנות, מה בדיוק תעשו איתם אחרי האירוע? יש לכם מחסן עד כדי כך גדול שתוכלו למצוא בו מקום לאחסן את כל השולחנות השונים? ויתרה מכך, מה השולחנות האלה יעשו במחסן? הם הרי רק יעלו אבק ולכן כלל לא בטוח שכדאי לכם לקנות אותם.

 

כששוכרים ציוד לא צריך להתפשר על האיכות שלו

אם עדיין חסרות לכם סיבות שבגללן כדאי יהיה לשכור את הציוד המתאים לאירוע, כולל את השולחנות, הרי שגם האיכות חשובה. העניין הוא שאם כן תרצו לקנות את השולחנות, זה יעלה לכם כל כך הרבה כסף, עד שכנראה שתצטרכו להתפשר על האיכות של השולחנות השונים. לעומת זאת, אם תשכרו אותם, תוכלו לעמוד במחירים ללא כל קושי ולכן האיכות תהיה ברמה מאוד גבוהה.

 

האפשרות לגוון בין שולחנות שונים

עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לקחת בחשבון את האופציה של השכרת שולחנות לאירועים, זו העובדה שכאשר שוכרים ציוד כזה אפשר לגוון בין אירוע לאירוע. אם, נניח, היום אתם עושים את הברית של הבן שלכם ובעוד שנתיים תעשו אירוע אחר לכבודו, למה שתגבילו את עצמכם תמיד לאותם השולחנות? במקום זה תוכלו לבחור באפשרות ההשכרה וכך ליהנות בכל פעם משולחנות בעיצוב אחר. יש אירועים שבהם נרצה לשלב שולחנות מרובעים ואילו באירועים אחרים דווקא שולחנות עגולים יתאימו לנו יותר. לכן רצוי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת כי אין ספק שהגיוון הוא זה שיהפוך כל אירוע שתעשו לחגיגה שונה ואחרת.

 

שירות ההובלה

מי שיבחר באופציה של השכרת שולחנות לאירועים יוכל ליהנות כמעט תמיד גם משירותי ההובלה. לעומת זאת, אם אתם קונים את השולחנות אומנם יביאו אותם אליכם בפעם הראשונה, אך מה תעשו אם תרצו בהמשך לעשות אירוע במקום אחר ולא בבית הפרטי שלכם? איך תובילו בעצמכם את השולחנות למקום שבו תחליטו לעשות את האירוע? כל זה לא יטריד אתכם אם תבחרו את האופציה של השכרת שולחנות, שכן בכל פעם כשתפנו אל חברה שתשכיר לכם שולחנות היא תוכל לשלוח אותם לכל מקום שתרצו. לכן אין ספק שמדובר כאן על נוחות משמעותית ביותר שכלל לא כדאי לוותר עליה.

 

ממי כדאי לשכור את השולחנות לאירוע?

עכשיו זה כבר ברור לכם שתרצו לשכור את השולחנות לאירוע ולא לקנות אותם? אתם תוהים אל מי כדאי לכם לפנות ואיפה מחכה לכם השירות הכי טוב שיש? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין מדוע אתם בדילמה, ולמען האמת, בהחלט כדאי שתעשו בדיקה מעמיקה בנושא. זה שיש הרבה מאוד חברות שיכולות להשכיר לכם היום את השולחנות הדרושים לחגיגה שלכם זה נכון, אך לא תמצאו את מבוקשכם בכל מקום כזה. לא בכל המקומות השולחנות מספיק יפים, יציבים ואיכותיים. כמו כן, לא בכל חברה שעוסקת בתחום תקבלו שירות אדיב ומוצלח. לכן רצוי מאוד לבדוק גם מה אומרות חוות הדעת ואיזו חברה שעוסקת בתחום של השכרת שולחנות לאירועים מומלצת יותר מאחרות. לבסוף, כמובן שכדאי יהיה לבדוק גם את המחירים, כי אפילו בתחום של השכרת שולחנות וציוד נוסף לאירועים תמיד תוכלו לחסוך אם תשוו מחירים. אין סיבה להיכנס להוצאה כלכלית עוד יותר גדולה או לשלם מחירים יותר גבוהים לעומת המחירים הממוצעים בתחום הזה בשוק. אתם תראו שאם תתארגנו בהתאם ואם תדאגו מראש ובצורה מסודרת לכל הציוד – האירוע שלכם יהיה מוצלח במיוחד.

שולחן אוכל