5 דוכני מזון שצריך לאירוע מושלם

אתם עושים אירוע גדול וחשוב בקרוב? מעוניינים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהאירוע יהיה משהו שלא מפסיקים לדבר עליו? אם כך, אין ספק שאחד מהדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון זו השאלה מה תאכלו ומה תגישו לאורחים שלכם. בשנים האחרונות האפשרות של דוכני מזון לאירועים זוכה להתעניינות גדולה, אז למה שלא תבדקו את האפשרות של אופציה כזאת גם אתם?

 

דוכן נקניקיות באירועים

בבואנו לדבר על סוגים שונים של דוכני מזון שיכולים להתאים לאירועים, אי אפשר להתעלם מהאופציה של דוכן נקניקיות. היום, כשמדברים על דוכני נקניקיות, מדברים על דוכנים מאוד מושקעים ולא על הדוכנים הפשוטים שהיו קיימים בעבר. זה אומר שאם תבחרו לשלב אופציה כזאת באירוע הקרוב שלכם, זה למעשה יהיה דוכן מאוד מושקע ומושך. ראשית, הדוכנים עצמם מעוצבים היום בצורה הרבה יותר יפה מאשר בעבר, ושנית, בדוכן נקניקיות אפשר למצוא היום הרבה יותר סוגים של נקניקיות מאשר מה שנהוג היה להגיש בעבר. לכן אין ספק שזו יכולה להיות הצלחה מסחררת, אז למה לחשוב פעמיים?

 

דוכן שווארמה לאירוע

אם יש משהו שכולנו אוהבים, זה שווארמה, ובמיוחד אם היא טרייה וטעימה. אם מגישים אותה עם סוגים שונים של ירקות ורטבים זה בכלל הופך להיות מעדן מלכים ולכן ברור מדוע כל מי שיגיע לאירוע שלכם ישמח לגלות שיש בו גם דוכן שווארמה. שווה לחשוב על שילוב של דוכן כזה, כי אי אפשר יהיה לפספס גם את הריח הנפלא שיגרום לכל האורחים להתקבץ סביב הדוכן המיוחד הזה.

 

דוכן עם לחמים מסוגים שונים

זה לא משנה אם אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם אוכל בשרי או חלבי, כי מה שבטוח זה שצריך גם לדאוג שיהיה דוכן של לחמים. האם באמת נדמה לכם שהאורחים יסתפקו רק בסוג אחד של לחם? והאם לחם פשוט יעשה את העבודה? בימינו אנשים שמגיעים לאירועים מסוגים שונים מצפים ליהנות מהטוב ביותר וזה כולל גם את דוכן הלחמים. לכן חשוב מאוד לזכור לשלב גם דוכן כזה באירוע, כי אתם תראו שזה לא משנה מה יכלול שאר האוכל, שכן דוכן הלחמים תמיד יזכה להצלחה גדולה.

 

לא מוותרים על המתוק

אי אפשר לדבר על דוכנים שונים לאירועים ולא להזכיר את האפשרות של דוכן מתוקים. זה לא משנה אם אתם רוצים שבדוכן הזה יגישו לאורחים שלכם גלידה, עוגות, פאי אישי בכל מיני טעמים או כל דבר אחר. יש אפשרות אפילו לשלב דוכן מזון שכולל סוכריות גומי בכל מיני צבעים וסוגים, ומה שבטוח, זה שהדוכן הזה תמיד יהיה מרכז העניינים. יש אנשים שמעידים על עצמם שהם אוכלים את כל הארוחה רק כדי להגיע לשלב של המתוק, אז למה לחשוב יותר מידי? זה לא משנה אם אתם באופן אישי פחות אוכלים דברים מתוקים, כי אם יש משהו בטוח, זה שעבור האורחים שלכם באירוע זה כן עניין משמעותי ביותר. לכן יש טעם לא רק לשלב דוכן של מתוקים, אלא רצוי לחשוב אפילו על כמה דוכנים שונים. בצורה כזאת כל אחד מהאורחים ימצא לפחות משהו מתוק אחד טעים לאכול, מה שיגרום לכך שכולם ייצאו מרוצים מהחגיגה שאתם מארגנים.

 

אל תשכחו לשלב גם דוכן עם שתייה מסוגים שונים

כשחושבים על דוכני מזון לאירועים בדרך כלל חושבים בעיקר על האוכל או מקסימום על הקינוח, אך מה עם השתייה? האם אתם באמת רוצים להשקיע כל כך הרבה תשומת לב וכסף באוכל ובסופו של דבר לגרום לאורחים שלכם להיות צמאים? התשובה היא כמובן לא. לכן חשוב לתכנן גם את נושא השתייה, להשאיר מקום לדוכן הזה וגם להשאיר לכך תקציב. לא רק שהאורחים שלכם ישמחו לשתות שתייה קלה באירוע, שכן לרוב הם ישמחו אם גם תהיה להם אפשרות לשתות אלכוהול. זה לא משנה אם אתם בוחרים אלכוהול מסוגים פשוטים כמו בירות או שתרצו לשלב גם משקאות אחרים כמו וויסקי, כי מה שבטוח זה שצריך לחשוב גם על הנקודה הזאת. אל תשכחו שיש גם אנשים שאוהבים לסיים את הארוחה עם קפה או תה, שכך אם תוכלו, רצוי יהיה לשלב בדוכן השתייה גם שתייה חמה.

 

ממי כדאי להזמין דוכני מזון לאירועים?

אחרי שתכינו את רשימת הדוכנים שאתם מעוניינים לשכור לאירוע, כדאי יהיה לבדוק אל מי אתם פונים וממי תרצו לקבל שירות כזה. האמת היא שהיום לא חסרות חברות שמציעות להשכיר לכם דוכני מזון לכל אירוע, מה שמעורר את השאלה: במי בוחרים? חשוב להבין שאומנם הטעם של האוכל חשוב, אך חשוב לא פחות העיצוב והדוכן עצמו. לכן כדאי לראות קטלוג של כמה דוכנים שונים, להבין איך הכול ייראה בשטח ולראות שאתם באמת מצליחים להימנע מצפיפות. רצוי שהדוכנים ייראו כמה שיותר מעניינים מבחינת האורחים שלכם וכדאי שיהיו מספיק עמדות כדי להימנע מעומס על יד כל דוכן מזון באירוע.

דוכן נקניקיות