צ’ק ליסט לחגיגת יום הולדת 30

אחד מהאירועים הכי מיוחדים שיש לכל אחד מאתנו בחיים זה יום הולדת שלושים. בהתחלה זה נראה כמו סיוט: איך יכול להיות שאתם כבר בני שלושים?! עם זאת, בהמשך מבינים שזה קורה לכולנו והאמת היא, שזו סיבה נהדרת למסיבה. לכן, אם גם אתם רוצים לחגוג יום הולדת 30 ולעשות את זה כמו שצריך, רצוי לתכנן את הדברים ולראות מה באמת חשוב שיהיה במסיבה. זקוקים לעזרה? עיינו במאמר שלפניכם.

 

איפה עושים את האירוע?

עוד לפני שנדבר על צ’ק ליסט לחגיגת יום הולדת שלושים ועל הדברים שחשוב לקנות, צריך להחליט איפה עושים את האירוע. האם אתם רוצים לשכור אולם של ממש? או שאולי תרצו לעשות חגיגה קטנה בבית? אולי יום ההולדת שלכם יוצא בקיץ ואתם רוצים לנצל את חוף הים כדי לחגוג שם עם החברים הכי טובים שלכם? השמיים הם הגבול ורק אתם תחליטו באיזו אווירה אתם מעוניינים לרגל האירוע החשוב הזה. לכן כדאי לבחור את המקום המושלם, כי משם תוכלו להמשיך להכין את רשימת הציוד והדברים שאיתם עליכם להתמודד.

 

הכינו את רשימת הציוד

אי אפשר לדבר על מסיבת יום הולדת שלושים שאתם מפיקים לבד ולא להתייחס, בין היתר, לשאלה איזה ציוד אתם צריכים. אם אתם עושים אירוע על חוף הים, בלב יער או בכל מקום אחר בטבע, כמו שברשימה שלכם צריך להתייחס גם לציוד עצמו. מצד אחד רצוי שהאורחים יהיו קרובים לטבע וייהנו מכך, אך מצד שני, זה ברור שאתם צריכים לדאוג שלכולם יהיה כמה שיותר נוח. לכן צריך להביא למקום אפילו שירותים ניידים, כי עם כל הכבוד לטבע, ועם כל הכבוד לזה שאתם צעירים, בכל זאת נוחות זה משהו שלא כדאי לוותר עליו. במסגרת אותו צ’ק ליסט לחגיגת יום הולדת שלושים מאוד מומלץ גם להתייחס לשאלה האם אתם רוצים לשכור שולחנות, כסאות ואפילו ערכת קריוקי, כי כל הפרטים הללו חשובים. צריך להביא גם תאורה למקום ולדאוג לכך שיהיה חשמל, כך שאין ספק שאתם צריכים גם להתמודד עם הנושא של השכרת גנרטור בגודל המתאים.

 

מה אוכלים?

איך אפשר לחשוב על צ’ק ליסט ליום הולדת ולא לדבר על האוכל? זה לא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת שלושים או ארבעים, כי מה שבטוח זה שכל מי שאתם מזמינים לאירוע ירצה גם ליהנות מאוכל טוב. לכן עולה השאלה: מה עושים בנידון? האם אתם רוצים להזמין שירותי קייטרינג? או שאולי תרצו דווקא להכין בעצמכם את האוכל? האם תרצו לפנות אל חברה שיכולה לעשות על האש באירוע שלכם? השמיים הם הגבול בתחום הזה ולכן אין ספק שצריך לתת את הדעת על הנושא כבר עכשיו. מה שבטוח זה שלא משנה באיזו אופציה של אוכל אתם בוחרים, כי בכל מקרה כדאי יהיה לטעום בעצמכם את האוכל. האם המנות השונות מגוונות? טעימות? והאם כל האוכל טרי? האורחים שלכם מגיעים, משקיעים בכם ורוצים לחגוג ביחד אתכם את המאורע החשוב. לכן, אם אתם יכולים להשקיע בהם בחזרה ולבחור את שירותי הקייטרינג הכי טובים שיש, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?

 

אל תשכחו את המוזיקה

אם יש משהו שמאפיין אנשים שחוגגים יום הולדת שלושים, זה שהם עדיין רוצים לרקוד עד אור הבוקר. לכן אין ספק שבמסגרת הצ’ק ליסט שלכם, אתם צריכים לתת את דעת גם לנושא של המוזיקה. לא רק שכדאי יהיה להחליט מראש על רשימת השמעת השירים, אלא גם כדאי לחשוב האם אתם רוצים להשמיע בעצמכם את המוזיקה או שאולי תרצו גם להזמין תקליטן? או שאולי פשוט אחד מהחבר’ה יוכל לקחת על עצמו את המשימה הזאת? זה לא משנה איך אתם רוצים להתמודד עם הנושא הזה, כי מה שחשוב זה להתייחס אליו. מוזיקה תמיד תשפיע על האירועים השונים שנעשה בחיינו ולכן, אם תתארגנו גם במובן הזה מראש, זה ישפיע לטובה על החגיגה שלכם ולכן יש לכך חשיבות אדירה.

 

החליטו מראש כמה להשקיע בחגיגת יום ההולדת

לבסוף, עוד משהו שרצוי להתייחס אליו כשרוצים להפיק חגיגת יום הולדת שלושים, זה כמובן התקציב שעומד לרשותכם. זה ברור שאתם גם יכולים ללכת לבנק ולבקש הלוואה כדי לממן אירוע חלומי, אך האם זה נחוץ? ברוב המקרים התשובה היא לא. היום אתם יכולים לעשות אירוע גם במסגרת הרבה יותר פשוטה וזולה, אך חשוב לעשות את הדברים בצורה מתוכננת. לכן, אם תחליטו מראש על התקציב זה יעזור כי כך תוכלו לשמור על גבולות ולא להיכנס להוצאה יותר מידי גדולה רק בגלל שהגעתם לגיל שלושים.

אנשים אוכלים