מה עדיף לחגוג באולם או בבית

ממש בקרוב אתם עומדים לחגוג אירוע מיוחד? יש לא מעט אנשים שאתם רוצים להזמין לאירוע ולכן אתם תוהים איפה ואיך כדאי יהיה לעשות את החגיגה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה, כמעט כל מי שרוצה לתכנן אירוע רוצה לדעת איפה עדיף לחגוג אותו, והדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להבין, זה שאין על כך תשובה אחת נכונה. זקוקים לעזרה? מחפשים טיפים ליצירת האירוע המושלם? הכתבה הבאה בשבילכם.

 

איך מחליטים האם הבית הוא המקום המושלם או אולם אירועים?

אם אתם תוהים האם עדיף לחגוג אירוע מסוים בבית או באולם אירועים, אין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא להכין תחילה את רשימת המוזמנים. כמה אנשים אתם באמת רוצים להזמין? ועד כמה הבית שלכם גדול? אם אתם עושים אירוע ומתכננים את כל הפרטים בו, אין ספק שחשוב מאוד להימנע ממצב של צפיפות. לכן, למרות שבדרך כלל כשעושים אירועים בבית אפשר לחסוך בנושא של עלויות השכרת המקום, לא תמיד זה יכול להתאים. אם יש לכם בית מאוד קטן או שאתם עושים אירוע עם לא מעט מוזמנים, תמיד עדיף יהיה לבחור באופציה של אולם. כמו כן, אם חשבתם לרגע שאולמות אירועים תמיד יהיו גדולים והמוניים, כדאי שתדעו שהיום זה כבר לא כך. היום אתם יכולים למצוא אינספור סוגים של אולמות בגדלים שונים כך ששווה לבדוק את האפשרות הזאת אם היא רלוונטית במקרה שלכם.

 

איך בוחרים אולם אירועים?

האמת היא שלבחור אולם אירועים אחד מבין הרבה אפשרויות זה לא קל. לכן חשוב להכין מראש את רשימת המוזמנים, כי יש כמובן הבדל בין השכרת אולם שמתאים לאירוע עם עד מאה איש ובין אולמות אירועים הרבה יותר גדולים. רצוי להימנע לא רק מצפיפות אלא גם מהמצב ההפוך שבו המקום נראה ריק מידי במהלך האירוע. יש לקחת בחשבון לא רק את נושא הגודל, אלא גם את המיקום. אם רוב האורחים מגיעים מאזור הצפון, מה הטעם לשכור אולם אירועים בדרום? אפילו אם מדובר על אולם יפה במיוחד, לא בטוח שהוא יתאים לכם, כי אם האולם יהיה רחוק מידי עלול להיות שרוב האורחים לא יגיעו.

 

השילוב בין אולם וגן אירועים

אם חשוב לכם שבאירוע הקרוב תהיה אפשרות ליהנות גם מהטבע ומהאוויר הפתוח, כדאי שתדעו: היום יש אופציה לשלב בין אולם ובין גן אירועים. למעשה, יש הרבה מאוד אולמות שיש בהם גם חלק חיצוני, כך שתוכלו בצורה כזאת לעשות, לדוגמא, את קבלת הפנים בחוץ ואז להיכנס פנימה לטובת שאר החגיגה.

 

שימו לב לעיצוב האולם

אם בחרתם באופציה של אירוע שמתקיים באולם ולא בבית הפרטי שלכם, ובצדק, אנחנו מציעים לכם לבדוק את הנושא של עיצוב האולם. כמו שאתם בוודאי יודעים, העיצוב של המקום יכול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על האווירה ולכן יש טעם לבדוק איך אתם רוצים שהמקום ייראה. האם אתם רוצים שהאולם יהיה כמה שיותר אלגנטי? או שאולי אתם מחפשים משהו פשוט? האם אתם רוצים שהאולם יהיה כזה שנשקף ממנו נוף עוצר נשימה? אם אתם מנסים להמם את האורחים שלכם, כי בוודאי יצא להם כבר להיות בלא מעט אירועים בשנים האחרונות, כדאי לבחור אולם עם עיצוב מקורי. זה אומר שאם אתם יכולים לבחור אולם שיש בו נוף מקסים, אז למה לא?

 

כמה תשלמו בימינו על השכרת אולם אירועים?

בין אם אתם מחפשים היום אולם מקסים לברית, לחתונה שלכם או לכל אירוע אחר, אנחנו מציעים לכם לבדוק גם את המחיר. מי מאתנו יוכל לעשות אירוע באולם מבלי להתייחס לעלויות? זה ברור שאם אתם פונים אל אולם האירועים שנחשב להכי מודרני בימינו ופופולארי, הרי שהמחיר שלו יהיה בהתאם. עם זאת, כדאי לדעת שגם במקרים כאלה אתם יכולים למצוא היום מבצעים והנחות. כלומר, גם אם מדובר על האולם שכולם מתעניינים בו בזמן האחרון, יש תקופות שהן ההשכרה שלו תצא זולה יותר. זה לא במקרה שכולנו מכירים את הביטוי “עונת החתונות”, שכן יש עונות שבהן יותר זוגות בוחרים להתחתן. לעומת זאת, זוגות שבוחרים להתחתן מחוץ לעונה הזאת יכולים ליהנות הרבה פעמים ממחירים הרבה יותר נוחים של השכרת האולמות, אז למה לא? עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון, זה שלא פעם אותו אולם אירועים יעלה לכם הרבה יותר אם תרצו לשכור אותו ביום חמישי בערב לעומת אירוע שתעשו ביום שני בצהריים. לכן חשוב להתייחס גם לנתון הזה, כי מי בעצם אמר שאתם חייבים לחגוג בדיוק ביום ובשעה הכי יקרים?

 

כדאי להשקיע גם בשירותי הקייטרינג שתבחרו

מעבר לכך שאתם צריכים לשים לב לנושא של האולם ובחירתו, עליכם גם לבדוק איזה שירותי קייטרינג אתם רוצים לשלב. אין אורח שיגיע לאירוע שלכם ולא ירצה ליהנות, בין היתר, מאוכל טוב, כך שאין ספק שיש טעם להשקיע גם בנקודה הזאת. חשוב לדעת שיש אולמות אירועים שבהם חלק מהשירות כולל גם את האוכל, כלומר, אם שוכרים את האולם ומציעים לכם גם את הקייטרינג המקומי של האולם. מצד שני, יש גם הרבה מאוד אולמות שתוכלו להביא אליכם איזה שירותי קייטרינג שתרצו, כך שהכול פתוח והכול תלוי בכם. בסופו של דבר, כדי להפיק אירוע מוצלח צריך לשים לב לאינספור פרטים, וביניהם גם בחירת האולם, המוזיקה והאוכל. לכן אנחנו מציעים לכם לא להשאיר את הדברים לרגע האחרון, כי כמובן שכאשר רוצים להפיק אירוע שואפים ליצור חוויה מוצלחת. קחו את הזמן, שימו לב לכל הפרטים ותראו שהחגיגה הקרובה תהיה כזו שכל האורחים יתלהבו ממנה.

אולם אירועים