איזו עוגה לבחור לחתונה שלכם

בשעה טובה החלטתם שאתם רוצים להתחתן? בחרתם להזמין את כל החברים הכי טובים וכמה קרובי משפחה? הצלחתם כבר לבחור את האולם המתאים או את גן האירועים? אם כך, עכשיו נותר לכם לחשוב על עוד דבר חשוב: העוגה.

 

מה חשוב לקחת בחשבון לגבי העוגה?

בבואנו לנסות לענות על השאלה איך בוחרים עוגת חתונה, כדאי שתדעו: השמיים הם הגבול. כלומר, הימים שבהם ניתן היה לבחור רק בעוגה מסורתית עם כמה קומות עברו חלפו, כי היום אפשר לראות עוגות חתונה בכל מיני צבעים, גדלים וצורות. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע אתם הולכים לאיבוד, כי מי מאתנו לא היה רוצה לבחור את העוגה הכי מוצלחת שיש? זו הסיבה שבגללה הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו זה העיצוב של העוגה. האם אתם רוצים עוגה שתיראה כמה שיותר מסורתית? גדולה? גבוהה? או שאולי אתם רוצים משהו צנוע יותר? האם אתם רוצים שזו תהיה עוגה מאוד מקושטת עם חתן וכלה שעומדים בראשה? או שאולי אתם רוצים עוגה קטנה שתהיה רק סמלית? נסו לחשוב על כל הפרטים האלה, כולל הצבעים שאתם מעדיפים, וכך יהיה לכם קל יותר להחליט באיזו עוגה אתם בוחרים.

 

אל תשכחו להתייחס גם לטעם

אין ויכוח על כך שכאשר מדברים על עוגת חתונה מדברים על עניין מסורתי שחלק גדול בו הוא היופי, אך מצד שני, האורחים שלכם גם יאכלו את העוגה. לכן, אם אתם יכולים לבחור עוגה שתהיה כמה שיותר טעימה, אז למה לא? זו הנקודה לעצור ולחשוב: האם אתם אוהבים עוגות כמה שיותר מתוקות? האם אתם שייכים לאותם האנשים שאוהבים יותר שוקולד מריר? או שאולי אתם בכלל רוצים עוגה שתהיה עם כמה שיותר פירות? אין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי זה עניין מאוד אינדיבידואלי.  מה שכן, צריך לזכור שאומנם כדאי יהיה לבחור משהו שאתם בעצמכם אוהבים, אך זה צריך למצוא חן גם בעיני האורחים שלכם. לכן, אפילו אם אתם בעצמכם לא ממש אוהבים מתוק, בהחלט יכול להיות שהאורחים שלכם יעדיפו עוגה כמה שיותר מתוקה ויש לקחת זאת בחשבון.

 

ממי כדאי להזמין את העוגה?

אם חשבתם לרגע להכין בעצמכם את העוגה כי אתם אוהבים לאפות בחיי היומיום, כדאי שתדעו שכאשר מדברים על עוגות חתונה זה לא תמיד כך. העוגה צריכה להיות הרבה יותר מרשימה וגדולה לעומת עוגות שאתם אולי מכינים בעצמכם ולכן, אם תוכלו לפנות אל המומחים, למה שלא תעשו זאת? אומנם תשלמו כסף כמובן על הכנת העוגה, אך לא תמיד המחיר יהיה מופקע. כמו כן, יש היום לא מעט קונדיטוריות טובות שבהן ניתן יהיה לקבל עוגה נהדרת במחירים נוחים כך ששווה לבדוק את הנושא הזה מראש ולראות לאן אתם פונים.

קינוח