רשימת שעוני היוקרה הנדירים ביותר בשוק

שעון נחשב כתכשיט אידיאלי לגברים המחפשים אחר מראה מרשים ואלגנטי. החיפוש אחר אחד שיקלע לטעם בצורה המדויקת ביותר עלולה להיות קצת מסובכת. על כן, כדאי להכיר את רשימת שעוני היוקרה הנדירים ביותר בשוק שתעניק לכם הכרות עם עולם השעונים היוקרתיים ואת הסיבות שהפכו אותם לכאלה. כדי שתוכלו להתחבר לאחד מהמותגים ולבחור לכם את השעון המותאם ביותר עבורכם.

סוגי שעוני יוקרה

קיימים כמה קריטריונים שהופכים שעוני יוקרה לגבר לכאלה. היסטוריית המותג והערכים שלו, משחקים תפקיד ראשי בקבוצת הקריטריונים שהופכים שעון סטנדרטי ופשוט לאחד יוקרתי. להלן רשימת השעונים היוקרתיים והנדירים ביותר בשוק :

פטק פיליפ

מותג השעונים הנחשק והמוערך ביותר על פני כדור הארץ. החשיבה הרבה שעומדת מאחורי כל ייצור הנעשה בעבודת יד יסודית המשלבת בין המסורתיות לחדשניות ושומרת על המורשת של המותג הופכת את שעוני החברה לבין השעונים הנדירים ביותר.

שופארד (CHOPARD)

מותג שעוני היוקרה הראשון בעולם שהתחייב בפומבי לייצר שעונים ממקור בר – קיימא, מתכות. שופארד ידע לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של המפורסמים שביקשו ממנו לייצר עבורם שעונים ברמה הגבוהה ביותר, והפך את עצמו למותג מבוקש אשר יצירותיו נענדו על ידיהם של מפורסמים כמו קייט וינסלט וקולין פירת’.

גיררד פרגו

המותג נחשב לאחד המותגים המובילים ביותר, כשאחד מהדגמים השייכים לו בשם הטורביון עשה היסטוריה כשזכה במדליית זהב בתערוכה בינלאומית בפריז זמן קצר אחרי השקת השעון. החברה היוותה מקור לחידושים רבים בתעשיית השעונים וביניהם תכנון המנגנון המכני הראשון.

רולקס

מותג שעונים מוכר וידוע שזכה לחשיפה רבה בזכות המיתוג המוצלח והמוניטין שיצר לעצמו . בעקבות כך, העניק חסויות רבות לאירועי ספורט שונים וכחלק מהעשייה האינסופית של המותג, זכה ליצור את שעון הצלילה הראשון ואת השעון הראשון שמוטבע בו גם תאריך.

גראהם

יצרנית שעונים הנקראת על שם שען אנגלי, ג’ורג גראהם. המותג שייך לאריק לות’  שעיצובי השעונים שלו נוצרים בהשראת מרוצים, אומנויות מודרניות ומוזיקה. בזכות השילוב של ההיסטוריה הבריטית והדיוק הטכני השוויצרי, יצר אריק שעונים שמשקפים את האהבה שלו לצבעי היסוד של מכוניות מרוץ והיה הראשון שהציג רצועות שעונים בצבעים עזים ובלתי רגילים לשוק שעוני היוקרה.

גרובל פורסי

חברת שעונים שוויצרית, השייכת לרוברט גרובל וסטיבן פורסי שחלקו חלום משותף על הקמת מותג שעוני יוקרה משובחים. כל השקה של שעון חדש לשוק, יצרה עבורם עוד פרק בסיפור ההצלחה שלהם. הרצון לייצר שעונים מיוחדים בעיצובם ובחדשנותם, הובילה אותם למחקר על אומנות חדשנית שבסופה נוצרה סדרת שעונים בשם “ART PIECE”,  שעוצבה יחד עם אמנים חזותיים ידועים.

אז מה קובע את רמת היוקרה של השעון?

הייחודיות, הערך והחדשנות שמותג שעונים מעניק לתעשיית השעונים, יוצרים את הרעש היחצני סביבו והופכים את המותג השייך לו למותג יוקרתי יקר ערך, אשר רבים מעוניינים וחולמים לרכוש ממנו.

רשימת שעוני היוקרה הנדירים ביותר בשוק