צעצועי מין לאוהבים למרחקים ארוכים – שמירה על האינטימיות בחיים

אם אתם נמצאים בזוגיות ארוכת שנים אתם בוודאי יודעים איזה דבר מעצים ונפלא זה זוגיות טובה, ואתם בוודאי גם מכירים את האתגרים המגיעים בתוך זוגיות ארוכת טווח. אם אתם מהזוגות שאוהבים למרחקים ארוכים אז אתם גם בטוח יודעים כמה חשוב להשקיע בקשר. ״להשקיע בקשר״ נשמע כמו משהו כל כך רציני וכבד אך למעשה אפשר לעשות זאת בקלילות, בכיף ואפילו בשובבות.

 

למה חשוב לשמור על אינטימיות בחיים?

שמירה על האינטימיות בחיי הזוגיות היא אחד הדברים החשובים ביותר. זוג שמצליח לשמר את האינטימיות שלו נהנה יותר ביחד. היום אנחנו כבר יודעים סקס מאד חשוב לבריאות הפיזית והמנטלית שלנו. מחקרים רבים הצביעו על קשר חזק בין חיי מין טובים לגוף בריא, נפש בריאה והצלחה בחיים.

 

איך שומרים על האינטימיות בחיי הזוגיות?

אז איך עושים את זה? יצאנו לחקור וחזרנו עם כמה כיוונים מצוינים שיעזרו לכם עוד היום לשפר את האינטימיות והמיניות בחיים שלכם.

מחמאות

תנו לבני זוג שלכם מחמאות מקסימות ומרימות. בזוגיות למרחקים ארוכים אנחנו שוכחים לפעמים כמה האישה או הגבר איתם התחתנו הם מדהימים, מדליקים ומיניים. על מנת לפלפל את חיי המין חשוב לחזור ולראות את בני הזוג שלכם בתור ״אובייקט מיני״ (כלומר לא באמת אובייקט, אבל אולי רק קצת). נסו להסתכל עליהם כאילו זו הפעם הראשונה ותראו מה הכי מדליק אתכם? אולי זה איבר מסוים? או זה המוח? (גם סוג של איבר) אולי זה האופן שבו הם מדברים או מדברות? אולי זה חוש הומור? החמיאו וקשרו את המחמאה למשהו סקסי. תתפלאו לראות כמה זה מדליק וככה תתחילו לגלגל אנרגיה מינית מדהימה אל תוך הזוגיות.

צאו מהשגרה

כן, זה נשמע כמו עצה מאד קלאסית אבל האמת היא שאין נכונה ממנה. בתוך הבליל של חיי היומיום אנחנו שוכחים לפעמים את עצמנו, את התשוקה שלנו ואת היכולת שלנו להיות יצורים מיניים קסומים ומדליקים. יציאה מהשגרה מזכירה לנו את עצמנו והיא הזדמנות לצאת מהתפקידים הרגילים שלנו כגון אבות או אימהות ולחזור להיות עצמנו: מדליקים ומיניים. תוכלו להתנסות במשחקי תפקידים, לצאת לדייט מרגש במקום מדליק, לשכור צימר ללילה או לרכוש צעצועי מין חדשים.

 

צעצועי מין – כלי מדהים לשמירה על אינטימיות זוגית!

אחת הדרכים הנפלאות, המשעשעות והשובבות ביותר לשמור על האינטימיות היא צעצועי מין! צעצועי מין טובים ומותאמים יכולים לפתוח את הדימיון לכם ולבני או בנות הזוג שלכם. פעמים רבות הם יעזרו לכם להשתחרר במיטה. צעצועים יאפשרו לכם לצאת מהקומפרט זון ולהעיז להתנסות בדברים חדשים. אולי אפילו תמציאו את עצמכם מחדש במיטה.

מתוך העולם הגדול של צעצועי מין בחרנו שניים לדוגמא שיפלפלו כל זוגיות.

ויברטור עם שלט

צעצוע מגניב ויחסית חדש בשוק שכיף מאד להכניס אותו למיטה. באופן כללי ויברטור יכול להיות אביזר אירוטי ממש מלהיב ומשחרר במיטה. ויברטור עם שלט מאפשר לפרטנר לשלוט על האורגזמה של בת הזוג שלו וזה, תאמינו לנו, יכול להיות ממש מדליק. יש בשוק המון סוגי ויברטורים מעולים. תבחרו חנות טובה ומקצועית כגון אמור שופ  Sex Shop, שתוכל להציע לכם מגוון אביזרים ולהדליק אתכם.

ערכת סאדו

יש כל מיני ערכות סאדו בשוק. חלקן יכולות להתאים גם למתחילים. ערכת סאדו שובבה תאפשר לכם להתנסות במשחקי תפקידים ובמשחקי שליטה, אחד התחומים המדליקים והמשחררים ביותר שיש לסקס להציע. כשאנחנו מוותרים על השליטה אנחנו מגיעים למקום מאד משוחרר ויכולים ממנו להגיע למקומות עונג חדשים.

אז לא משנה באיזה דרך בחרתם – התחילו להשקיע בחיי האינטימיות שלכם עוד היום! זיכרו השקעה לא צריכה להיות משהו כבד או מורכב – ההפך! מיצאו דרך כיפית, מדליקה וקלילה לפלפל את חיי המין שלכם ותהנו!

אינטימיות בחיים