מה העלות של קוסם לימי הולדת

כולנו רוצים שלילדים שלנו תהיה את מסיבת יום ההולדת המקסימה והמיוחדת ביותר. מסיבת יום הולדת עם קוסם היא בדיוק כזו! הנה מה שאתם צריכים לדעת לגבי עלויות ולגבי הזמנת קוסם ליום הולדת

 

למה לבחור ביום הולדת עם קוסם?

אם אתם רוצים אירוע שבאמת יישאר זכור לאורך זמן, יום הולדת עם קוסם זו הבחירה עבורכם! בין אם הילדים שלכם חובבי קסמים, ובין אם העולם הזה זר להם, מדובר במסיבה בלתי נשכחת שכולם אוהבים.

מסיבת יום הולדת עם קוסם היא גם מסיבה אינטראקטיבית ביותר, שמאפשרת לילדכם ולחבריו להשתתף בפעילויות השונות. יום הולדת עם קוסם הוא יום הולדת מגוון, וניתן לבקש מהקוסם להתאים את הקסמים לתחומי העניין של הילד שלכם כך שהאירוע יהיה מיוחד עוד יותר.

 

מה העלויות של קוסם ליום ההולדת?ֿ

שאלה שמעסיקה הרבה הורים היא – כמה זה יעלה לי? אז כמובן שלא ניתן לתת מחיר מדויק, שכן כל קוסם עובד עם תעריף אחר, אבל עליכם להבין מספר דברים שנלקחים בחשבון בהצעת המחיר של הקוסם. קודם כל, חשוב להתייחס לגודל האירוע ולכמה משתתפים הוא יכלול.

בנוסף, יכול להיות שהמחיר יושפע גם מכמות הילדים שחוגגים את היום הולדת – כלומר מחיר ליום הולדת עבור ילד אחד יהיה שונה ממחיר עבור שניים או שלושה ילדים שחוגגים ביחד.

כמו כן, המיקום של האירוע גם הוא משפיע על המחיר. אם אתם מקיימים את ההפעלה בקרבת הקוסם סביר שהוא ייקח תשלום נמוך יותר מאשר אם הייתם מקיימים את ההפעלה במיקום מרוחק שדורש ממנו נסיעה ארוכה.

קוסמים רבים מציעים חבילות עם מחיר קבוע, על פי סוג ההפעלה והתוספות שאתם תבחרו לאירוע כמו למשל הפתעות לילדים. אם אתם מעוניינים להזמין קוסם איכותי ליום ההולדת של ילדכם, הכירו את יאגו קוסם ילדים מומלץ. מדובר בקוסם מקצועי בעל ניסיון רב עם ילדים, והוא יהפוך את יום ההולדת לקסום ביותר

 

שימו לב לניסיון של הקוסם!

כמו שהייתם רוצים לבדוק ניסיון של כל בעל מקצוע, כך גם צריך לשים לב אל הניסיון של הקוסם אותו אתם בוחרים. יש חשיבות גדולה לניסיון של הקוסם בהופעות לילדים בגילאים המדוברים, וכמובן חשיבות לניסיון הכללי שלהם כקוסמים.כאשר אתם מדברים עם הקוסם נסו לשאול אותו כמה זמן הוא נמצא בתחום, היכן הוא למד קוסמות ומה מייחד אותו משאר הקוסמים האחרים בשוק.

אם אתם רוצים שמופע הקסמים יהיה באמת מיוחד, אל תיקחו קוסם מתחיל גם אם המחיר יהיה זול יותר, אתם תראו את התוצאות ברגע האמת וחבל שתהיו מאוכזבים מרמת ההפעלה או מרמת הקסמים. אם אתם מעוניינים, אתם תמיד יכולים לבקש מהקוסם המלצות מלקוחות קודמים או אפילו לראות סרטונים ממופעים קודמים אם הדבר אפשרי.

קוסם יום הולדת