עוף או בקר? כך תבחרו אוכל לכלבים

אימצתם כלב? כמה נפלא! הכלבלב החדש והחמוד שלכם אוהב את מיטת הכלבים ונהנה לשחק בכל הצעצועים, התעייף מהטיול שעשיתם לו ועכשיו הוא רעב. מה תתנו לו לאכול? במגה פט, סופרמרקט החיות הגדול, תוכלו למצוא שפע של מותגי מזון לבעלי חיים בטעמים נפלאים ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

מזון לבעלי חיים

מזון איכותי לבעלי חיים מותאם לגיל ומשקל בעל החיים. הוא מכיל את כל הויטמינים והמינראלים החשובים לבריאותו והתפתחותו התקינה, משביע ומזין, מחזק את בריאות הפה, העור והפרווה ושומר על החבר הפרוותי שלכם שמח ומלא באנרגיה. לכן חשוב כל כך להשקיע במזון איכותי לבעלי חיים כבסיס לבריאות טובה עבור הכלב שלכם. בחנות האונליין של מגה פט תוכלו לרכוש מזון לבעלי חיים מסוגים שונים במחירים משתלמים במיוחד מכל מקום בארץ.

גור

מגה פט

מגה פט הינה חנות לציוד לבעלי חיים הממוקמת בבאר שבע ואתר חנות ממנו ניתן לבצע הזמנות ולקבלם במשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ בחינם. המחירים בחנות נמוכים באופן משמעותי בשל יבוא עצמי של חלק מן המזון והציוד ומכירתו בכמויות גדולות. בחנות תוכלו למצוא שפע של אוכל לכלבים, ציוד לבעלי חיים, יופי וטיפוח, צעצועים, מלונות ועוד.

 

אז מה לבחור, עוף או בקר?

בדומה לבני אדם, גם לכלבים יש טעם אישי. ישנם המעדיפים מזון יבש, אחרים מעדיפים מזון לח או רטוב, ויש כאלה שמתמכרים רק לטעם אחד ודוחים את כל השאר. עם הזמן גם אתם תלמדו להכיר את ההעדפות של הכלבים שלכם ולרכוש עבורם את המזון המתאים להם ביותר מתוך שפע המזון הקיים. בחנות מגה פט תוכלו למצוא מזונות רטובים או יבשים, בטעמי עוף, בקר, טונה, כבש, ברווז ועוד טעמים נפלאים אחרים.

 

איך אדע שהמזון בריא עבור הכלב שלי?

בכל מקרה של ספק יש לפנות לוטרינר להתייעצות, אך הדרך הבטוחה ביותר לדעת שהמזון שרכשתם עבור כלביכם בריא הוא באמצעות הפרמטרים הבאים:

  • הכלב שבע ונינוח לאחר הארוחה מבלי שתצטרכו להוסיף מנה נוספת מעל המומלץ.
  • אינו משלשל או מקיא.
  • הכלב נראה חיוני ומלא באנרגיה.
  • הפרווה מבהיקה, אינה נושרת בכמויות גדולות שלא בעונת הנשירה, העור בריא.
  • השיניים במצב מצויין.

בכל מקרה שבו הכלב מתגרד בעוצמה עד לפציעת העור, מופיעות קרחות ועור אדמומי ומגורה, מסרב לאכול, מקיא או משלשל, נראה עייף וחסר אנרגיה, יש לפנות לרופא לבירור הסיבה. ייתכן והוא פיתח אלרגיה לאחד מרכיבי המזון ויש להחליפו במזון אנטי אלרגני.

 

לסיכום

מגה פט הינו סופרמרקט גדול לכלבים הממוקם בבאר שבע ומציע רכישה באמצעות אתר האינטרנט של החנות משלוחים לכל חלקי הארץ במהירות וללא עלות. במגה פט תוכלו למצוא מזון איכותי לבעלי חיים, ציוד לבעלי חיים, טיפוח ויופי, בריאות ופנאי, ועוד במחירים משתלמים.

חיית מחמד