מנגל גז לאנשים שאוהבים בשר, משפחתיות, איכות וראש שקט

אם תשאלו קרניבורים (אנשים שחיים, נושמים ואוכלים המון בשר) אתם תשמעו מהם שכשהם בוחרים מנגל גז, הם רוצים שהוא יענה על הצרכים הבאים: שיאפשר להכין בשר לכל המשפחה, שיהיה איכותי ויאפשר להם לנקות אותו בראש שקט. אנחנו יצאנו לבדוק איזה דגם של מנגל גז עונה על כל הפרמטרים הללו והגענו לדגם מסוים שכולם ממליצים עליו. רוצים לדעת במה מדובר? הישארו אתנו ותגלו.

 

רקע על כתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו אחרי שהתארחנו אצל חבר שרק התחיל להכיר את תחום הגריל. הוא אירח לא פחות מ -7 גברים רעבים לבשר שמבינים דבר או שניים בבשרים. ובכל זאת, הוא בחר להכין לנו בשרים על מנגל חד פעמי אצלו בבית. אחרי שצחקנו כולנו מהסיטואציה (שכן, מנגל שכזה מתאים לילדים ולא לחובבי בשר זקנים שכמונו), אנחנו הודענו לו שנעשה סקר מקיף במטרה לראות מהו גריל הגז המתאים ביותר לאוהבי בשר ונקנה לו אותו במתנה ליום ההולדת. כדי שנגיע לתשובה המיוחלת, פנינו אל הגולשים ברשתות החברתיות ושאלנו אותם איזה גריל גז לדעתם עונה על הקריטריונים הבאים:

  • משפחתי
  • איכותי
  • מאפשר להכין בשר בראש שקט

קיבלנו המלצה ללא פחות מ- 7 דגמים, כאשר דגם 1 בלט ביותר בהמלצותיו.

 

תכירו את גריל הגז מדגם SPIRIT

הדגם הנבחר שקטף את המקום הראשון בלי תחרות הוא מנגל גז מדגם ספיריט. יצאנו לבדוק מהם התכונות של המנגל האהוב ביותר על הגולשים וגילינו שמדובר במנגל עם שטח בישול רחב, בעל רשת עליונה שמאפשרת ליהנות ממקום נוסף להכנת הבשרים. אם לא די בכך, יש לו 2 שולחנות צד מתקפלים שמאפשרים להניח משני הצדדים את הצלחות שמתמלאות בכל טוב בעת ההכנה ורבים ציינו שהוא נוח לשימוש עבור חדשים בתחום וגם עבור קרניבורים ותיקים.

 

מנגל גז לאנשים שאוהבים בשר

כידוע לכם, המנגל נבחר להיות במקום הראשון לא רק בגלל היתרונות שצוינו קודם לכן, אלא גם בגלל שהוא מתאים לאנשי משפחה ולמי שרוצים מנגל איכותי שמחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. רבים מהגולשים ציינו בסקר שהם בחרו דווקא במנגל זה כי הוא מאפשר להכין בשר בראש שקט, לנקות בקלות וניתן להעמיד אותו על המרפסת בנוחות.

 

אין בכלל התלבטות בנושא

בזכות הסקר שערכנו בנושא, גילינו שכשקונים מנגל גז לחובבי בשר מתחילים ומתקדמים, צריך לשים לב לפרמטרים שונים. כך שאם אתם מתכננים גם כן לקנות גריל גז בקרוב, חשוב שתשאלו את עצמכם: מה אנחנו מחפשים בגריל הבא שלנו? ותחשבו מהם הפרמטרים שלכם מלבד איכות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בגריל המתאים לכם ביותר.

 

לסיום

עכשיו אנחנו יודעים מה תהיה המתנה לחבר שלנו ליום ההולדת. לכם נותר לבצע את שיעורי הבית שצוינו בפניכם בפסקה הקודמת. שיהיה בהצלחה!

מנגל גז