מדריך בחירת מנגל לעל האש מושלם

מתכננים לערוך בקרוב על האש ואין לכם מנגל? רגע לפני שתצאו לחנות החשמל הקרובה לביתכם, כדאי שתדעו שקנייה של מנגל היא לא עניין של מה בכך. אתם צריכים להשקיע מחשבה ומעט זמן, כדי שתוכלו לקנות את המנגל המתאים ביותר עבורכם שישמש אתכם לתקופה ממושכת וכמובן, יאפשר לכם להכין את העל האש המושלם.
רוצים לדעת איך בוחרים את המנגל המושלם? פשוט תקראו את המדריך שלנו ותיישמו את ההנחיות.

 

תבדקו מהם החומרים שמהם המנגל מורכב

כשמחפשים מנגל לקנייה, צריך קודם כל לבדוק את החומרים שמהם המנגל מורכב ולבחון שמדובר בחומרים איכותיים.
אנחנו מתכוונים בעצם לחומרים שמרכיבים את שלושת החלקים העיקריים של המנגל:

גוף המנגל

הגוף של המנגל קרוב מאוד אל המבערים והוא עשוי להתבלות במהרה במידה ותבחרו בגוף שעשוי מחומר פשוט. לכן, תבדקו שאתם רוכשים מנגל מגוף יצוק אלומיניום, כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם מנגל חזק, יציב שאינו נשחק במהירות.

מפריד הלהבה

מפריד הלהבה נמצא מעל המבער והוא צריך להיות עשוי מנירוסטה (שימו לב, בחירה במפריד להבה שעשוי ממתכת מצופה או מפח עשוי להתבלות במהרה ולהחזיק לזמן מועט ביותר.

רשת

ההמלצה כאן היא לקנות רשת מברזל יצוק כבד ולא ממתכת. שימו לב, כל שתבחרו ברשת כבדה יותר, כך תוכלו לדעת שהיא תחזיק לכם מעמד לאורך זמן, תשמור על החום ותביא לצלייה איכותית.

 

תבדקו את מערכת ניקוז השומנים והניקוי

חשוב מאוד לבדוק מראש שיש מערכת ניקוז שומנים. מערכת זו מסייעת בשני המצבים הבאים:

  • בשמירה על המצב של המנגל לאורך זמן
  • במניעה של התפרצות הלהבות (דבר שעשוי להיות מסוכן ולהביא לצלייה מוגזמת של המזון במקרים מסוימים).

בנוסף לכך, חשוב שתבדקו מראש שהמנגל שאתם בוחרים כולל חלקים שנשלפים בקלות. דבר זה יאפשר לכם לנקות בקלות את כל חלקי המנגל ולשמור עליו לאורך זמן.
אם אתם תוהים איפה אפשר להשיג מנגל איכותי שכזה, תוכלו למצוא באתר של וובר בכתובת הבאה: grill.co.il.

 

כיסוי

מעטים חושבים על קנייה של כיסוי מתאים למנגל. יש מי שמתלבטים ומחליטים לחסוך את העלות (חשוב לציין שהיא אינה גבוהה במיוחד ברוב המקרים). בכל אופן, בעת בחירה של מנגל, חשוב לבחור גם כיסוי מתאים.
הכיסוי יאפשר לכם לשמור על המנגל לזמן ממושך, במיוחד אם אתם מעמידים אותו מחוץ לבית, במרפסת, בגג או בחצר. ההמלצה שלנו היא לרכוש כיסוי איכותי מחומר נגד מים.
אם אתם רוצים להיות בטוחים שמדובר בכיסוי איכותי שימנע ממי גשמים להגיע אל המנגל, אתם יכולים לבקש מהמוכרים במקום להראות לכם שמדובר בכיסוי חזק וטוב.

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת אודות בחירת מנגל לעל האש המושלם.
שיהיה בתיאבון!