טיפים לבחירת מתנות לבת זוג

הגיע יום ההולדת של הבת זוג? יום נישואין? תאריך חשוב כזה או אחר מתקרב ואתם זקוקים לרכוש מתנה עבור האישה בחייכם? מצוין, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מתנה נכונה עבור בת הזוג שלכם. החל מקליטת רמזים שהיא זורקת לאוויר ועד להבנת את הטעם האישי שלה – כך תבחרו את המתנה המושלמת

 

הפתעות ומתנות עם מחשבה מוסיפות למערכת היחסים ולזוגיות

אלמנט ההפתעה והמתנה מוסיף ערך למערכת היחסים ולזוגיות. גם אם המתנה מגיעה בתאריך מסוים כל שנה, אלמנט ההפתעה נמצא בשאלה איזו מתנה נעניק הפעם. מתנות שיש מאחוריהן מחשבה והערכה כלפי הצד השני הן מרגשות יותר, לא משנה מה השווי שלהן. מתנה לא מדויקת שנרכשה רק כדי ״למלא חלל״ ולא באמת עומדת מאחוריה מחשבה – יכולה לפספס את המטרה לשמה היא נקנתה.

מתנות

שימו לב – מאיזה מתנות אחרות היא מתלהבת ומראה התעניינות?

כשאנחנו רוצים לבחור מתנה או הפתעה לבת הזוג, צריך לשים לב מאיזה ז’אנרים היא מתלהבת יותר. האם היא בחורה שאוהבת שמפתיעים אות בזר פרחים או זר בלונים? האם היא תעדיף ללכת למסעדה או להופעה, האם בחנות תכשיטים היא תבחר בשרשרת או צמיד? בכל אחת מההתלבטויות האלה ניתן להיעזר באתר vanilla המציע מתנות יפהפיות. אנחנו לא רוצים להרוס את אלמנט ההפתעה, אבל בתקופה לפני הרכישה כדאי יותר לשאול את דעתה בנושאים מסוימים וככה להחליט.

 

התאימו את המתנה לאופי האירוע

המתנות השונות יכולות להגיע בכל מיני צורות. לעיתים המתנה יכולה להיות צימר של שלושה ימים בצפון ולפעמים זה יכול להיות מארז ענקי של שוקולד, יין ופרחים. הבחירה בסוג וגודל הפינוק והמתנה צריכה להיות מותאמת לאירוע שאתם מציינים או חוגגים. אם מדובר באירוע משמעותי, אז כמובן שיש להשקיע. אבל אם מדובר באירוע קטן יותר, ניתן להסתפק במתנה פשוטה כמו ערב במסעדה או משהו סמלי שהזכיר לכם את בת הזוג.

 

בגדים? פחות!

בגדים ואופנה הן החברות הטובות של הנשים, אבל הן לא צריכות שבני הזוג שלהם ירכשו להן בגדים כמתנה. יש גברים שמאמינים כי רכישת בגד בתור מתנה זהו רעיון טוב, אבל לרוב הטעם האישי שלכם לא יהיה תואם לטעמה של בת הזוג, ואולי לא יהיה לה נעים להחליף את הבגד כדי לא לפגוע בכם. אם אתם בכל זאת מתעקשים על בגדים (כי היא ממש אוהבת) רכשו עבורה גיפט קארד לאחת מחנויות האופנה, שיאפשר לה לבחור בעצמה.

 

לסיכום

אל תשכחו לשים לב לרמזים סביבכם, לבחון ממה בת הזוג שלכם מתלהבת ומה היא מייחלת לקבל. כבני זוג, אנחנו אמורים להיות קשובים ולהבחין בפרטים הקטנים הללו, שיאפשרו לנו לעשות את בחירת המתנה הנכונה, ולשמח את ליבה של בת הזוג.

מתנות לבן זוג