בר מצווה שלא תשכח – טיפים לאירוע יוצא דופן

ארגון של אירוע בר מצווה מצריך היכרות מעמיקה עם טיפים חיוניים. שכן, מדובר באירוע שצריך להיות מתוכנן בקפידה. מי שמתכנן את האירוע שלו ללא היכרות מעמיקה עם טיפים בסיסיים, עשוי למצוא את עצמו מקים אירוע משעמם. אנחנו יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להקל על מי שצפוי לתכנן אירוע בר מצווה בקרוב. שכן, חשוב לנו לאפשר לכל אחד ואחת להרים אירוע ייחודי ויוצא דופן.

 

טיפ מספר 1 שיאפשר לכם להרים אירוע יוצא דופן: תפנו אל הילד

אנו שומעים לא פעם על הורים שבוחרים לארגן את האירוע לבדם, מבלי לשמוע את דעתו של הילד. יש מי שסוברים כי הילד שלהם אינו מעוניין לקחת חלק בארגונים. אנחנו כאן כדי לומר לכם – במרבית המקרים, זה לא נכון. ילדים לפעמים מרגישים קצת לחץ והם צריכים שמבוגר אחראי יוריד את מפלס החרדה והלחץ.

כך יתאפשר להם לקחת חלק פעיל באירוע ולאפשר לכם, ההורים, להבין איך הם רוצים שהאירוע ייראה. אירוע שמתאים לילד היום הולדת צפוי להיות ייחודי, בגלל שהוא ישקף לאורחים את האופי של ילד בר המצווה.

 

טיפ מספר 2 שיאפשר לכם להרים אירוע יוצא דופן: תחשבו יחד על מפעיל מתאים

הורים רבים חווים קושי במציאת מפעיל מתאים לאירוע בר המצווה. אנחנו כאן כדי לומר לכם – מדובר בבחירה די פשוטה. אם תפנו אל הילד, אתם תגלו מה הוא רוצה שיהיה באירוע. אנחנו למשל פנינו אל הילד שלנו וגילינו שיש טרנד של סטנדאפיסט לבר מצווה. בכל פעם מישהו מזמין סטנדאפיסט אחר לאירוע שלו, כך שהילדים חווים בכל פעם חוויה חיובית ומהנה, תוך שהם שומעים בדיחות חדשות.

 

טיפ מספר 3 שיאפשר לכם להרים אירוע יוצא דופן: תסתייעו בגורמי מקצוע

אם אתם חווים עומס כבר בתחילת הארגונים, עליכם לדעת כי אתם לא צריכים לחוות את העניין לבדכם. יש אנשי מקצוע שונים שישמחו לסייע לכם בכל מיני דברים. הנה כמה גורמים מקצועיים שכדאי שילוו אתכם לאורך הדרך:

  • מפיק אירועים
  • צלם
  • קייטרינג ועוד

 

טיפ מספר 4 שיאפשר לכם להרים אירוע יוצא דופן: תבחרו באיכות

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים באיכות בכל פרט קטן. כשאתם בוחרים למשל מפעיל, תבחרו במישהו איכותי שאתם יודעים שיש עליו חוות דעת טובות. הדבר נכון גם לבחירה של קייטרינג, צלמים ומה לא. אתם הרי רוצים להיות בטוחים שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר וזה השלב ה – 1 שיוביל אתכם לאירוע מרהיב ויוצא דופן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להרים בר מצווה שלא תשכח. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל ולהרים אירוע שלא היה כמותו.

אירוע יוצא דופן