התקנת קמין חשמלי בבית

התקנת קמין חשמלי בבית – כיצד היא מתבצעת? במה היא כרוכה? ובמה היא שונה מהתקנת קמין מסוגים שונים?

 

איפה כדאי להתקין קמין חשמלי בבית?

לפני התקנת הקמין החשמלי, נאתר מקום בבית שבו הקמין ישכון. קמין חשמלי אפשר אמנם לשלב בכל מקום בבית, בפינה, ארון או תחת גרם מדרגות. אבל כדי לבחור במיקום אידיאלי, כדאי לחשוב על כמה מאפיינים חשובים של הקמין החשמלי:

  • טווח החימום – נברר את טווח החימום של הקמין ונתחשב בו. טווח החימום נמדד במטרים רבועים, ויכול לנוע בין 30 מ”ר ל-60 מ”ר ויותר. אם טווח החימום של הקמין קטן יחסית, לא רצוי למקם אותו בפינה או תחת גרם מדרגות. טווח חימום גדול יותר מאפשר גמישות גדולה יותר בעניין הזה.
  • העיצוב – בסוגיית העיצוב יש 2 סוגי גישות כשמדובר בקמין חשמלי.
  • הגישה האחת טוענת שקמין חשמלי צריך להוות חיקוי מדויק ככל האפשר של קמין העצים המסורתי. אם אנו מצדדים בגישה הזו, נבחר למקם את הקמין החשמלי במיקום אותנטי לאח (קמין עצים): מרכז של קיר רחב בבית, ולא בסמוך לגרם מדרגות.
  • הגישה האחרת מתייחסת לקמין חשמלי כמוצר בעל אסתטיקה משל עצמו, אסתטיקה חשמלית מודרנית בשלל צבעים וצורות. אם אנו מזדהים עם הגישה, נזרום על כל מיקום מגניב בבית ובלבד שהמראה המתקבל הרמוני ונעים לעין.

קמין חשמלי – התקנה קלה במיוחד

התקנת הקמין החשמלי קלה וחסכונית, שכן היא אינה דורשת ארובה. בקמינים אחרים יש צורך לקדוח פתח לארובה במקדחת יהלום מיוחדת, סיפור יקר שעלול לפגוע גם בצנרת של הבית.

קמין חשמלי, כאמור, חוסך את כל אלה. העניין היחיד בהתקנה הוא החיבור לחשמל. אם אין לנו חיבור לחשמל סמוך לנישה שבה אנו בוחרים למקם את הקמין, כדאי להיעזר בחשמלאי. עבודה פשוטה והקמין יחובר לנקודת החשמל הקרובה.

 

קמין חשמלי – הבחירה הטבעית

אז הבנו שההתקנה של קמין חשמלי היא קלה במיוחד, אבל אסור לשכוח יתרונות בולטים נוספים של הקמין החשמלי!

 

סוג הקמין/

המדד להשוואה

קמין חשמלי קמין עצים / גז / סולר / נפט
בטיחות בטיחות גבוהה בטיחות נמוכה
איכות הסביבה שומר על סביבה נקייה הסביבה סופגת זיהום קבוע של עשן הנפלט מהארובה
נוחות הפעלה הפעלה פשוטה בלחיצת כפתור הפעלה ממושכת, הדורשת עבודה זהירה ומדויקת (בפרט בקמין עצים)
גמישות והזזה ניתן להזיז ממקום למקום קשה מאוד להעביר את הקמין ממקום למקום, ויש צורך בהעברת החיבורים השונים
חיסכון בחשמל ניתן להפעיל את הקמין ללא חימום, מה שמאפשר חיסכון מיטבי בחשמל לא פועל על חשמל
עיצוב ואווירה ●       מגוון ענק של עיצובים לבחירה. העיצובים לא מוגבלים כמו בסוגי קמין אחרים, בגלל ההתקנה הגמישה. אפשר לבחור דגמים, גדלים ועיצובים כיד הדמיון הטובה

●       אפשר לבחור בסוג האווירה ע”י בחירת צבעים שונים ללהבות

מגוון דגמים מוגבל, אווירה אותנטית של אש חיה

אנו רואים שלקמין חשמלי יש יתרונות משלו, ביניהם גם ההתקנה הקלה בבית. אפשר להעביר את הקמין ממקום למקום בבית או לכל מקום מחוץ לבית. האווירה, בכל מקום שבו נציב את הקמין החשמלי, תהיה מחשמלת.

סלון מעוצב