הדרכים היעילות ביותר לבחור עו”ד לפי תחום

כאשר אנו נאלצים לבחור עורך דין, אנו לא תמיד יודעים איזה עורך דין יהיה הטוב ביותר עבורנו ועבור הצרכים שלנו. האם עדיף לנו לפנות אל משרד עורכי דין גדול שיש בו עורכי דין רבים בכל התחומים? או האם כדאי לפנות למשרד קטן? מה הם תחומי העיסוק של עורכי הדין? הנה כמה דרכים יעילות לבחור עורך דין לפי התחום. 

 

מקצועיות בתחום הנדרש

אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות היא לפנות אל משרד עורכי אשר ההתמחות שלו הוא תחום שאתם זקוקים לו. במידה ויש לכם בעיה משפטית שעוסקת ברשלנות רפואית, תאונות דרכים או תביעות ביטוח למשל, מומלץ לפנות אל משרד עורך דין שמתעסק בנושאי רשלנות רפואית, תאונות דרכים וביטוחים.

לרוב, עורך הדין עוסקים בנישה משפטית מסוימת וספציפית, ובדרך כלל רוב הניסיון של אותו עורך דין היא באותה נישה. דבר זה הוא מאוד חיובי עבור הלקוחות, כי כך תוכלו להגיע לפתרון טוב יש לבעיות שלכם בצורה משפטית ולממש את הזכויות שלכם. לעורכי דין מומחים היכנסו עכשיו אל: https://brunolaw.co.il

 

שכר טרחה

שכר הטרחה הנגבה על ידי עורך הדין אינו זהה בכל התחומים, והשכר משתנה בין תחום לתחום. למשל, שכר עבור עורך דין שקשור למקרקעין, דורש ממנו עריכה של חוזה. זה לרוב נבנה לפי אחוזים משווי הנכס או לפי שעות העבודה.

לעומת זאת, שכר הטרחה הנגבה על ידי עורכי שעוסקים בתחומים כמו ביטוח ונזיקין למשל, הוא לרוב על בסיס ההצלחה והוא נגבה באחוזים נמוכים מפיצוי המושג בפועל ללקוח.

 

איך להגיע אל העורך דין הנכון

לעומת ההיצע האדיר, קל יותר לנסות להגיע לעורך דין הנכון לכם ביותר. מעבר לאפשרויות הרגילות כמו שיטת פה ואוזן, תוכלו למצוא משרדים אשר עונים במדויק לדרישות התיק שלכם. תוכלו למצוא את עורך הדין הנכון שלכם בעזרת האינטרנט, שההיצע הגדול מאפשר לכם למצוא עורך דין שיענה בדיוק לצרכים שלכם וינהל את התביעה שלכם על הצד הטוב ביותר.

טעות נפוצה של אנשים רבים היא לבחור דווקא את ״המשרד הגדול ביותר״ ולשער שככל שהמשרד גדול יותר הוא יותר מצליח. לעיתים ההנחה הזו מוטעית, ולא תענו על הדרישות הספציפיות שלכם וכך לא תטפלו באופן מקסימלי בתיק שלכם.

 

לסיכום

בחירה של עורך דין צריכה להיות קודם כל לפי הצרכים האישיים שלכם. כלומר, אם אתם צריכים עורך דין המתמחה בענייני תביעות לרשלנות רפואית, עליכם ללכת אל עורך דין המומחה בנושא זה. כך תוכלו למקסם את התוצאות שלכם בטיפול. חשוב להבין ששכר הטרחה משתנה בין עורכי הדין מכיוון שלא כולם עוסקים באותו תחום והם גובים לפי משתנים שונים. עשו חיפוש באתרי האינטרנט ובדקו איזה עורך דין מתאים לכם. בהצלחה!

לבחור עורך דין