האם שווה לפרסם בטיקטוק באופן ממומן?

הטיקטוק פרצה לחיינו בשנים האחרונות וגרמה לנו להבין באופן מידי שמדובר ברשת חברתית שתשנה את העולם. עובדה זו הובילה לחקר מעמיק בנושא, שנבע מתוך רצון להכיר במשתמשים שלה ובסוגי הפרסומים שמוצעים דרכה.

החלטנו לקחת חלק בעניין המרתק ויצאנו לבדוק את אפשרויות הפרסום. הפעם חזרנו לכאן עם מסקנה ברורה בכל הנוגע לפרסום ממומן באפליקציה. נזמין אתכם להישאר אתנו ולגלות האם זה משתלם לפרסם בטיקטוק באופן זה או לא?

 

יתרונות הפרסום הממומן

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין תחילה את 5 היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי פרסום ממומן בטיקטוק:

  1. תשלום לפי תוצאה: אתם לא נדרשים להוציא הון בשלבים הראשוניים של הקמפיין. שכן, האפליקציה מאפשרת לכם לשלם בהתאם למספר הצפיות או לביצוע פעולה (לדוגמא, לחיצה על קישור שמפנה לפרופיל העסקי שלכם).
  2. קהל מגוון: אי אפשר להתעלם מהמגוון הרחב של המשתמשים שלוקחים חלק באפליקציה. מדובר ביתרון שמאפשר למקד את הפרסום לקהל יעד מסוים.
  3. מגוון פרומטים: תוכלו ליצור פרסומים בכל מיני פורמטים, לדוגמא, סרטונים קצרים, מודעות IN FEED ועוד.
  4. חשיפה גבוהה: כידוע, טיקטוק חושפת את הפרסומים שלה למיליוני משתמשים בזמן קצר.
  5. מיקוד בהתאמה אישית: תוכלו למקד את המודעה בהתאם לתחומי העניין, אזור המגורים של הגולשים ועוד.

יתרונות הפרסום הממומן

אני מעוניין! למי זה מתאים?

ההתאמה לפרסומים ממומנים בטיקטוק משתנה בהתאם לגורמים שונים, לדוגמא:

  • סוג העסק
  • קהל היעד
  • התקציב

גולשים רבים מבקשים לדעת פרטים על התמחור של פרסומים מסוג זה. כמובן שלא נותרנו אדישים לביקוש ובדקנו את עלויות פרסום בטיקטוק מתוך האתר אינסייט מרקטינג. גילינו שהעלות המינימלית נעה סביב 500 ₪.

 

כך תעלו את הסיכוי לקידום מוצלח

יש כמה פעולות בסיסיות שתוכלו לבצע, כדי להעלות את סיכויי הקידום שלכם. מדובר בתור התחלה בהגדרת יעדים ברורים. תשאלו את עצמכם מה תרצו להשיג באמצעות הקידום הממומן? לאחר מכן, עליכם להכיר את קהל היעד מקרוב, ליצור תכנים איכותיים ולעקוב בסופו של דבר אחר התוצאות. שכן, לעיתים יש צורך בעריכת התאמות.

כך תעלו את הסיכוי לקידום מוצלח

בחירה בחברת קידום – לא עניין של מה בכך

נסיים את המדריך בטיפ חשוב נוסף שיאפשר לכם לבצע את הקידום הממומן על הצד הטוב ביותר. מדובר בפנייה לחברת קידום מומלצת ונחשבת. שכן, זו תלווה אתכם לאורך הדרך ותוביל לתוצאות שחלמתם עליהן. נדגיש שתצטרכו לבחור ב – 2 או 3 חברות אקראיות בתור התחלה ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיהן על ידי גולשים ברשת. כך תוכלו לגלות איזו חברה נחשבת למומלצת וממי כדאי להימנע.

 

לסיכום

עכשיו זה ברור לכולם – זה שווה לפרסם בטיקטוק תוך ליווי מצד חברה מומלצת שמכירה את התחום כמו את כף ידה. כעת אתם מכירים במידע הרלוונטי, כך שתצטרכו רק ליישם את הטיפים שהוצגו כאן ולראות את התוצאות במו עיניכם.

האם שווה לפרסם בטיקטוק באופן ממומן