איך לשפר את התשוקה שלך ולהדליק מחדש את הניצוץ בזוגיות ארוכה

בזוגיות ארוכה, רבים מדווחים על ירידה בחשק המיני ובתדירות הפעמים שהזוג מקיים יחסי מין, בהשוואה לשנים הראשונות בקשר. כמובן שיש לך הרבה סיבות הגיוניות ושמדובר בתופעה טבעית ונפוצה לחלוטין – אך אין הדבר אומר שלא ניתן לשפר, להתקרב ולעלות שלב באינטימיות ובהנאה מחיי המין גם כשהמצב נראה פחות מזהיר. כדאי לבחון כמה המלצות וטיפים, שיתנו לכם אפשרויות שונות לפעולה.

לפניכם קצת על איך לשפר את התשוקה שלך ולהדליק מחדש את הניצוץ בזוגיות ארוכה.

 

ירידה בתשוקה ובתדירות יחסי המין – האם זה טבעי?

 

ראשית כל, חשוב שתכירו כי מדובר בתופעות מאד נפוצות, שקורות לרוב הזוגות לאחר כמה שנים בתוך הקשר, ובמיוחד כאשר השגרה שוחקת ואתם מתמודדים עם עבודה, ילדים ומטלות. כל זוג חווה במהלך החיים ירידה בחשק המיני ותקופה של יובש בבחינת יחסי המין ומדובר בתופעה טבעית.

ולמרות זאת, יש דרכים וטיפים לשפר את התשוקה, להדליק מחדש את החשק המיני והאינטימיות המינית בין בני הזוג. מגוון טיפים, התנהלות מעט שונה, השקעת מאמץ ואפילו קבלת סיוע מתרופות שונות כמו ויאגרה, יכולים לשפר משמעותית את אספקט המיניות בקשר.

 

איך אפשר לשפר את התשוקה בקשר?

 

גיוון ושינוי בחיי המין

ראשית כפי שאמרנו, ישנן כמה דרכים שונות הן מבחינת ההתנהלות והן מבחינת תרופות שונות או מוצרי מין, שיעזרו לשפר, לגוון ולהדליק מחדש את התשוקה בין בני הזוג. קודם כל, חשוב לנהל שיח פתוח, לראות מה חסר ומה כל אחד ואחת מבני הזוג היו רוצים לשפר ולקדם בתחום. לאחר מכן, החלו לנסות וליישם, תוך שאתם מנסים דרכים חדשות, כל זוג ומה שמתאים לו. כך תוכלו להוסיף מחדש את ההנאה והאינטימיות לזוגיות באופן טבעי.

 

יציאות ובילויים

דבר נוסף שיעזור מאד לשפר את התשוקה בקשר, לצאת מהקופסא והשגרה הרגילה שלו ולהצית את האהבה והניצוץ מחדש, הוא להשקיע זמן בקשר ביציאות, דייטים, ובילויים מהנים ומשותפים שיוציאו אתכם מהשגרה והניוון הזוגי שעלולים להיכנס אליהם בלי לשים לב. יציאות בלילה, ברים, מסיבות – אלה דברים שיכולים להצית ניצוץ באופן טבעי מבלי שאפילו תתאמצו.

 

מתנות, הפתעות וריגושים

אספקט נוסף וחשוב שיכול להצית ולהדליק את האהבה והתשוקה מחדש, הוא השקעה, ושידור של אהבה וההערכה באופן מרגש ויומיומי. למעשה, זוגות רבים נכנסים לשב של שגרה, וכבר לא משקיעים אחד בשני, מרגשים אחד את השני וכבר לא מתחזקים הנאה ואינטימיות בקשר.

קבלה של מתנות, אהבה ותשוקה, תחזיר לכם אהבה ותשוקה באותו המטבע ותכניס ריגוש וניצוץ אמתי וכנה בקשר – נתינה, תביא גם קבלה ותוכל לפרוט על המיתרים של הקשר שוב כמו פעם, ולהזכיר לשני בני הזוג כמה אהבה והשקעה הם מסוגלים להראות אחד לשני, גם כעניין שבשגרה ולא רק בימי הנישואין או אירועים מיוחדים.

איך לשפר את התשוקה שלך ולהדליק מחדש את הניצוץ בזוגיות ארוכה