5 אטרקציות בלתי נשכחות לחתונה

החתונה שלנו היא אחד מאירועי השיא הגדולים ביותר במהלך חיינו. כמובן שדבר זה הופך אותה לאירוע בלתי נשכח עבורנו, אך אם אתם מעוניינים לשדרג את החוויה עוד יותר ניתן לבחור בשלל אטרקציות שונות שירימו את החתונה רמה אחת למעלה. כדי לעזור לכם לבחור באטרקציה הנכונה ביותר עבורכם, ריכזנו עבורכם את 5 האטרקציות הפופולריות והמהנות ביותר שיכולות להתאים לחתונה שלכם

 

1. אמן חושים

אם לא הייתם עדיין במופע של אמן חושים- מצפה לכם חוויה בלתי נשכחת. במופע זה אמן החושים המקצועי קורא את המחשבות של הקהל, מספר עליהם פרטי מידע לא ידועים, משנה את ההתנהגות שלהם ומייצר טריקים ואשליות שלא תראו עוד כמוהן! אמן חושים לחתונות הוא דרך מצוינת לשבור שגרה באירוע שלכם ולהפוך אותו למאורע שלא ישכחו זמן רב אחרי שיתרחש.

 

2. עמדת צילום

דרך מצוינת לגרום לקהל להרגיש מעורבים באירוע וליהנות ממנו היא עמדת צילום. בעמדה מסוג זה האורחים יכולים להצטלם במגוון פוזות ועם אנשים רבים, וזאת תוך כדי שימוש באביזרים ותפאורות שונות לשדרוג התמונה. כך האורחים יכולים להצליח ללכוד את זיכרונותיהם מהחתונה ולצאת עם מזכרת שתישאר איתם להמון זמן.

 

3. מוזיקה חיה או די ג’יי מקצועי

כולם אוהבים מוזיקה מאחר וזאת דרך מצויינת לייצר אווירה כיפית באירוע. מוזיקה חיה של להקה או תקליטן שיודע לקרוא את הקהל שלו יכולים להפוך את האירוע שלכם למסיבה של ממש. ניתן לבחור בלהקה של שירי כיסוי שתבצע את מיטב הלהיטים או בדי ג’יי שיודע לבחור את השיר והקצב הנכון ברגע הנכון. כך תוכלו לראות את האורחים שרים ורוקדים יחדיו!

 

4. משחק אינטראקטיבי

קיימים שלל משחקים אינטראקטיביים שניתן לשלב בחתונה שלכם שיהפכו את האירוע לכיפי ותחרותי. אחד המשחקים הפופולריים ביותר הוא טריוויה, משחק בו השאלות יורכבו מחייהם האישיים של הזוג המתחתן. ניתן אפילו לבחור פרסים שיוענקו בסוף למי שענה נכון על כמות השאלות הרבה ביותר. משחקים מסוג זה יכולים לעזור לשבור את הקרח ולעודד את האורחים לדבר אחד עם השני וליהנות.

 

5. דוכני מזון מיוחדים

דוכני מזון הם דרך מצויינת להאכיל ולבדר את האורחים בו זמנית. יש סוגים שונים של דוכני מזון מהם ניתן לבחור, לדוגמה דוכן מזון מקסיקני, דוכן פיצות אישיות, דוכן קרפים ועוד. דוכני מזון אלה יכולים להוסיף גיוון לתפריט הקייטרינג הרגיל ולייצר אווירה מיוחדת וטעימה.

 

לסיכומו של דבר

אטרקציות לחתונה הן דרך נהדרת לייצר חגיגה מהנה ובלתי נשכחת לכולם. בבחירת האטרקציות, כדאי לקחת בחשבון מהו קהל היעד של האורחים וממה הכי סביר שהם יהנו. אז בין אם אתם בוחרים במופע מרכזי של אמן חושים או בדוכן של ופל בלגי- כל בחירה תוכל להקפיץ את האירוע שלכם כמה דרגות מעלה!

אמן חושים