טבלת אחוזי נכות של ביטוח לאומי

טבלת אחוזי הנכות של ביטוח לאומי הינה טבלה מסדרת אשר קובעת כיצד ובגין אילו בעיות רפואיות נקבעים אחוזי הנכות. הטבלה משמשת את אנשי המקצוע של ביטוח לאומי לקביעת אחוזי נכות באופן אחיד ושאינו מוטה לכל סוג בעיה, וכן בהתאם לקריטריונים ברורים. הבנת טבלת אחוזי הנכות יכולה לסייע לכם להגיש את תביעה שלכם לאחוזי נכות בצורה טובה יותר ובכך תוכלו לקבל את הזכויות המגיעות לכם.

 

מהי טבלת אחוזי נכות של ביטוח לאומי?

טבלת אחוזי נכות של ביטוח לאומי הינה טבלה המסדרת את אופן קביעת אחוזי הנכות של חברי הועדה לקביעת אחוזי נכות של ביטוח לאומי. בטבלה ישנה חלוקה ברורה של קביעת אחוזי נכות לפי בעיה רפואית, חומרת הבעיה הרפואית, מגבלות והשלכות הבעיה הרפואית והמלצות רפואיות. מטרת הטבלה לסייע לאנשי המקצוע בקביעת האחוזים וזאת על מנת שקביעת האחוזים תהיה סדורה והוגנת.

 

עבור מה הטבלה יכולה לסייע לי?

הכרת טבלת אחוזי נכות של ביטוח לאומי יכולה לסייע לכם בהגשת תביעה נגד ביטוח לאומי. במידה והינכם מעוניינים ונזקקים לקבלת אחוזי נכות, כדאי שתדעו לקראת מה אתם הולכים ובגין מה תהיו זכאים לקבל אחוזי נכות. ככל שיהיה לכם מידע רב יותר על קביעת אחוזי הנכות, כך תצליחו להגיש את התביעה באופן חכם יותר ותוכלו למקסם את הסיכויים שלכם לקבל יותר אחוזי נכות.

 

האם ניתן להשיג את טבלת אחוזי הנכות?

באתר של ביטוח לאומי תוכלו למצוא את כלל המידע על אופן קביעת אחוזי נכות ותהליך הגשת הבקשה לקבלת אחוזי הנכות. באתר תוכלו למצוא את הסיבות הרפואיות בגינן ניתן לקבל אחוזי נכות, אילו אחוזי נכות ניתנים לכל בעיה רפואית, וכן אילו זכויות ניתנות לפי אחוזי הנכות והבעיה הרפואית.

 

איך ניתן להגיש תביעה לאחוזי נכות?

הגשת תביעה לאחוזי נכות מביטוח לאומי תעשה דרך האתר של ביטוח לאומי ועל ידי הגשת מסמכים שונים המאשרים את מצבכם הרפואי. יהיה עליכם לצרף למסמכים חוות דעת רפואית עם אבחנה על מצבכם הרפואי, חוות דעת המתארות את הקשיים למולם אתם מתמודדים מטעם אנשי מקצוע ועוד. ככל שתגישו מידע מפורט ומהימן יותר כך תוכלו לקבל את אחוזי הנכות ומלוא הזכויות המגיעות לכם.

 

האם צריך עורך דין להגשת תביעה לאחוזי נכות?

על מנת להגיש תביעה לאחוזי נכות מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום. עורך הדין ידע לסייע לכם בהגשת המסמכים ובייצוג למול ביטוח לאומי.

 

טבלת אחוזי נכות – מהי וכיצד יכולה לסייע לי?

כאמור, טבלת אחוזי הנכות של ביטוח לאומי הינה טבלה המסדרת את הקריטריונים לקבלת אחוזי נכות מביטוח לאומי, וקובעת מהו גובה אחוזי הנכות שיתקבלו. הכרת הטבלה תסייע לזקוקים לאחוזי נכות להגיש תביעה להכרה בנכות באופן טוב יותר. מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום.

ביטוח לאומי